marți, martie 08, 2016

Harry Potter: a venit și vremea lui

Nu știu cum s-a întâmplat că am ajuns să nu mai scriu de un an și nouă luni.
Cred că e exact perioada în care Mihnea a fost cel mai pasionat de Star Wars. Și încă mai e (filme, Lego, personaje, jucării, tot).
De vreo câteva săptămâni, am intrat și în epoca Harry Potter. Mai întîi filmele. De câteva zile, a început și prima carte. Eu am fost sceptică, am zis că nu are deloc poze și nu îl va prinde, dar se pare că funcționează. Avem un cititor adevărat.
Totul a coincis cu pasajul nostru fulger pe la platforma 93/4 (da, da, locul există și e desigur exploatat comercial) din Kings Cross, de unde ne-am întors evident cu o baghetă „adevărată” astfel că lucrurile nu se puteau aranja mai bine.
Harry Potter vine deci după mașini (în general), Cars (filmul, jucăriile, etc.), Planes, Thomas&Friends, Ben10....Și câte or mai urma!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu